28 d’oct. 2008

Emmy's 'Lullaby'

"'Lullaby' es una canción suave que refleja un anhelo de infancia que no es solo para aliviar y calmar sus temores, sino que es también un deseo de pedir atención y comodidad en los demás, parte de nuestra propia naturaleza. A veces las cosas te pueden ocurrir igual de grave que a un adulto. Sin que nadie nos cante para ir a dormir como cuando eras un niño. Es una canción de cuna para adultos, para saber que no estamos solos, que hay alguien que nos ama y se preocupa por nosotros."-

Puede sonar simplón pero es algo muy sencillo y muy básico, y me gusta la forma que tiene ella de decirlo.

1 comentari:

ATF ha dit...

eiii, ja he escoltat el teu ipod tres vegades i ja finalment te pos el que pens de les cançons de l'emmy. bé, les de el fantasa de l'opera no les he sentides, m'he posat a baixar sa peli, en vaig veure una versió antiga quan era petita i me tenia fascinada aixi que supos que també m'agradarà.
bé, sa que m'ha agradat més es 'don't break my heart', es super mona aquesta cançó i m'agrada com sona sa seva veu, i slow me down i lullaby també m'agraden però no tant, sobretot per els efectes de tantes veus, però estàn bé. les altres sí que no m'han acabat de fer.

bé, que tenguis una bona setmana julia, petons! :)