18 d’oct. 2008

'Marie Claire' 2006

Cita de una parte de una entrevista para la revista 'Marie Claire' del 2006:

"¿Sabes que es lo que me enoja? La fijación que tiene mi país con el peso. Me enoja que las revistas de moda pongan en las portadas a mujeres de 45 kilos, porqué imponen un modelo imposible de seguir. La única manera de verte así es no comer o tomar drogas. La anorexia es tan común...y se debe a la fijación de todos por la comida, el peso y la belleza, que se han convertido en algo ridículo”.
-

Es un tema ya hablado, y Emmy dice poco pero describe exactamente lo que es. Hay enormes listas de celebridades con problemas de este tipo. Alguien podría leer esto y pensar que ella lo critica cuando ella está muy delgada. Emmy lo está, pero es cosa de constitución también, y es alérgica al gluten pero adora el helado;)

Fotos del photoshoot para la revista. Ella está muy natural y muy dulce (Lástima lo de las letras en el medio...)

2 comentaris:

Scarlett Johansson ha dit...

Hola Julia, jo sóc la Kim del flog /blackwithe_dream & /cruel_intention6 :)
macabu de fer un blog de la Scarlett, ja fa temps que en tenia un pero le borrat perque ja no magradava, i ara tinc aquet ;) te agregat a links, vale?
Com sempre la Emmy preciosa en les fotus, no les havia vist mai. Si llastima que hi hagin les lletres. Pero m'encanten les fotus i lo que diu també, cada dia m'agrada més aquesta noia!
un petó gegant Julia!

PD: jaja^^ jo em dic Kim Julia. Julia con de segon nom, pero em pots dir Kim :)

ATF ha dit...

quin sonriure més maco té l'emmy en la segona foto, se m'havia oblidat passar per aqui per veure si hi havia més fotos del mateix fotolog.

mira, el 1er que has de fer per lo del ipod es enregistrate aqui
http://www.myflashfetish.com/

i crear-te un ipod elegint els colors, inclús no té pq tenir la forma d'ipod té moltes coses. per agregar música a edit your mp3 list, cercar la cançó que vulguis i quan l'haguis escoltat li dones al botó (+) que hi ha, de vegades una vegada pujades al blog no se carrega alguna cançó aixi que tornes a cercar-la i n'hi poses una altra que vagui bé.
per agregar el ipod al teu blog crecque hi ha una opció que t'ho fa directament introduïnt el link del teu blog o mitjançant una finestra de html i passant es codi que te dona.
tot es una mica complicat però supós que te les arreglaràs i estarà bé sentir algo de la música de l'emmy o de la que t'agrada a tú. si veus que algo no et surt tornam a demanar, que com jo me'l vaig fer fa temps alomijor m'he oblidat d'algun detall ;)

un petó julia! per cert el meu nom es mar.